در حالیكه شمارش معکوس برای نزديك شدن به روز موعد و حاضر شدن در پای صندوق های رأی آغاز شده است گمانه زنی ها و رایزنی ها در زمينه اينكه چه كسی می تواند با اقبال عمومی آحاد مردم مواجه شود و به مجلس نهم راه پيدا كند روند فزآينده ای را به خود گرفته است.

اما آنچه مسلم است حضور پرشور و افزايش التهاب تبليغات انتخاباتی نامزدهای مجلس نهم با اوج گيری سخنرانی آنان در اماكن عمومی برای بیان دیدگاه ها و نظرات خودشان همراه است.

 در اين بين چند نامزد انتخاباتی شانس بيشتری برای راهيابی به مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و ميبد دارند چرا كه رويكرد جوانگرايی برای دميدن جانی تازه در فضای شهرستان های تفت و ميبد احساس می شود و مردم شهرستان های تفت و ميبد پس از گذشت اندك زمانی شناخت كافی نسبت به نامزدهای انتخاباتی پيدا كرده اند.

نظر سنجی ها از يك شور گسترده برای حضور عموم اقشار جامعه در اين دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حکایت دارند اين در حاليست كه دكتر اعرافی با روحيه جوانگرایی برای ايجاد تحول در مجموعه شهرستان های تفت و ميبد گام به عرصه اين رقابت گذاشته است و با اهداف و برنامه هايی از پیش تعيين شده قصد دميدن هوايی تازه در روح و جان شهرستان های تفت و ميبد را دارد چرا كه با گذشت سالها كم و كاستی های فراوانی در زمينه های مختلف در اين دو شهرستان بصورت مشهود احساس می شود.

شهرستان های تفت و میبد در این برهه از زمان نیازمند نماینده ای توانمند و خوش فکر هستند تا بتواند جایگاه از دست رفته آنان را بازیابد و از ظرفیت های بومی بالقوه این مناطق در راستای رشد و توسعه همه جانبه آنان به خوبی بهره بگیرد.

دکتر اعرافی با برنامه های کلان و خرد در حمایت از کارگران، محرومان و رویکرد نخبه گرایی و جوان گرایی در ابعاد مختلف کاری و اجرایی گام به میدان رقابت گذاشته است و امید است که با حمایت مردم شهرستان های تفت و میبد بتواند وارد این عرصه خدمت گذاری شود و برگی دیگر از تاریخ خدمت صادقانه به مردم را همچون پدر بزرگوارش ورق بزند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا